Norra Tööinspektsiooni algatatud teabekampaania "Tunne oma õigusi", mis on loodud tihedaskoostöös Eesti, Leedu, Bulgaaria ja Rumeenia Tööinspektsioonidega on võitnud kuldmedali maailma suurimal PR auhindade konkursil Sabre Awards kategoorias «Multi-Country Program». Kampaaniat rahastab Norra / EEA toetused. Tootmise, loovtöö ja reklaami on teinud Geelmuyden Kiese ja Bacon.
„Tunne oma õigusi“ eesmärk on tuua arusaadavat ja hõlpsasti ligipääsetavat infot sihtrühmade emakeeles õiguste ja kohustuste osas, mida nad täidavad Norra tööturule sisenemisel. Kampaania avaldati veebisaidina ja sihtreklaamiga sotsiaalmeedias (Facebook, YouTube ja digitaalsed ajalehed) 21. septembril 2020 ja see kestab ühe aasta. Pärast esimest kuud teame, et umbes 50% sihtrühmast (inimesed Eestist, Leedust, Bulgaariast ja Rumeeniast) olid sisenenud kampaanialehele info otsimiseks. Kampaania jätkub järgmisel aastal laiendatud sihtrühmaga.
Kampaania tutvustus meie kodulehel.
Kampaania ametlik kodulehekülg www.knowyourrights.no
Auhinna kohta saab rohkem lugeda siit
Vaata kampaania videot: